Képdiagnosztika

Helyben végzett képfeltáró eljárásainkkal pontosabb és tartósabb munkavégzésre vagyunk képesek.

Panoráma röntgen / Kis röntgen

Fogpótlás

Fogpótlás esetén törekszünk a fájdalommentesen dolgozni emellett figyelünk arra, hogy a folyamat Önnek a legkevesebb kényelmetlenséggel járjon.

Koronák / Fémmentes porcelán koronák / Porcelán hidakEsztétikai betétek Műfogsor (protézis) / Fogászati héjak

Esztétikai eljárások

Korszerű esztétikai eljárásainkkal törekszünk úgy elérni a kitűzött célt, hogy közben figyelünk fogai épségére.

Fogfehérítés / Digitális mosolyelemzés

Fogszabályozás

A fogszabályozást sokan esztétikai kérdésnek tekintik a fogszabályozás azonban az esztétikai hatáson túl jelentősen hozzájárul fogai egészségének a megőrzéséhez is.

Fogszabályozás felnőtt korban vagy gyerekkorban / Fogszabályozás menete

Fogmegtartó kezelések

Fogmegtartó kezelés szempontjából nincs olyan, hogy elhanyagolható probléma. Minél hamarabb orvoshoz fordulunk annál kisebb költséggel és járulékos fájdalommal jár a beavatkozás.

Az általános fogászati vizsgálat / Fogkő eltávolítás / Gyökérkezelés

Sebészeti Kezelések

Sebészeti beavatkozások a modern eszközöknek és érzéstelenítőknek köszönhetően már szinte fájdalommentesen elvégezhetőek.

Foghúzás / Implantátumok / Piezo sebészet

Lézeres kezelések

Lézeres kezeléseknek köszönhetően egyidejűleg lett kisebb a feltárással járó heg és lett gyorsabb a rehabilitáció.